Szkolenia dla administracji publicznej

Szkolenia dla administracji publicznej

Przejdź do: Prawo zamówień publicznych, Prawo pracy, Prawo administracyjne, Ochrona danych osobowych, Prawo ochrony środowiska, Prawo budowlane, Zarządzanie, IT w administracji, Język obcy w administracji publicznej, Elektronizacja zamówień publicznych
Administracja publiczna posiada swoją charakterystykę, uwarunkowania, a kultura organizacyjna urzędów różni się od biznesowej. Dlatego w ofercie Centrum Technologii Edukacyjnych „INTJO” Sp. z o.o. posiadamy usługi edukacyjno-doradcze dedykowane na rzecz jednostek samorządu terytorialnego. Dbamy o to, aby proponowane przez nas metody i narzędzia były możliwe do zastosowania i skuteczne w rzeczywistej pracy urzędu. Nasze szkolenia prowadzone są przez doświadczonych i sprawdzonych trenerów będących ekspertami w swoich dziedzinach.

Prawo zamówień publicznych

  1. Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych, analiza nowych rozwiązań oraz zmian
  2. Zamówienia publiczne od podstaw (zamówienia publiczne dla początkujących)
  3. Zamówienia publiczne dla zaawansowanych, kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowej ustawy PZP
  4. Zamówienia publiczne do 30 000 euro z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowej ustawy PZP
  5. Umowy w systemie zamówień publicznych - przygotowanie, zawieranie, zmiany, rozwiązywanie, unieważnienie
  6. Zamówienia publiczne w okresie Covid-19
  7. Zamówienia publiczne sektorowe w praktyce
  8. Zasady udzielania zamówień w trybach pozaustawowych w projektach współfinansowanych ze środków UE
  9. Realizacja procesu inwestycyjnego w kontekście najnowszych zmian w prawie zamówień publicznych, prawie budowlanym, prawie wodnym i prawie ochrony środowiska
  10. Zamówienia publiczne w Jednostkach Służby Zdrowia
  11. Nieprawidłowości i uchybienia w procesie przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  12. Tworzenie regulaminów udzielania zamówień publicznych
  13. Zamówienia publiczne w kontekście funduszy unijnych
  14. Jak udzielać zamówień w okresie zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii lub innego stanu nadzwyczajnego?

Prawo pracy

  1. Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce
  2. Prawo Pracy w praktyce - najnowsze zmiany 2020
  3. Motywacja pracowników w praktyce
  4. Sztuka motywowania i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
  5. Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
  6. Etyka i przeciwdziałanie korupcji
  7. Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK)
  8. Indywidualny program rozwoju zawodowego
  9. Pierwsza ocena i ocena okresowa w administracji publicznej
  10. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  11. Zasady zatrudniania i realizowania stosunku pracy pracowników samorządowych na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych
  12. Zatrudnianie pracowników samorządowych instytucji kultury
  13. Etyka w administracji publicznej
  14. Prawo pracy pracowników samorządowych
  15. Polityka kadrowa
  16. planowanie kadrowe
  17. Analiza pracy
  18. Opisy stanowisk pracy
  19. Dobór i selekcja pracowników
  20. Rozwój pracowników
  21. Planowanie karier
  22. System ocen pracowników
  23. Systemy motywacyjne pracowników

Prawo administracyjne

  1. Obsługa rady gminy/powiatu/miasta
  2. Sekretarz jednostki samorządu terytorialnego
  3. Oświadczenia majątkowe
  4. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w jednostkach budżetowych
  5. Realizacja zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym
  6. Wpływ COVID- 19 na prowadzenie postępowań administracyjnych na podstawie k.p.a.
  7. Prawo autorskie i prawa pokrewne - Kompendium obowiązujących przepisów
  8. KPA po nowelizacji
  9. Obsługa klienta z niepełnosprawnością
  10. Postępowanie administracyjne przed organami administracji publicznej
  11. Ewidencja ludności i dowody osobiste w świetle obowiązujących zmian prawnych
  12. Ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
  13. Redagowanie aktów administracyjnych i korespondencji urzędowej w postępowaniu administracyj nym
  14. Postępowanie odwoławcze w praktyce w świetle obowiązujących przepisów Kodeksu Postępowan ia Administracyjnego (KPA)
  15. Kodeks postępowania administracyjnego (KPA) – kompendium znowelizowanych przepisów
  16. Skargi, wnioski, petycje
  17. Czynności organu administracji w postępowaniu administracyjnym (doręczenia, terminy, prowadzenie i udostępnianie akt sprawy administracyjnej)
  18. Postępowanie dowodowe oraz zasady formułowania faktycznego i prawnego uzasadnienia decyzji administracyjnej
  19. Postępowanie administracyjne
  20. Zasady tworzenia aktów wewnętrznych z elementami techniki legislacyjnej
  21. Przestrzeganie zasad techniki prawodawczej przy redagowaniu uchwał i zarządzeń jst
  22. Procedura uchwalania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  23. Nadzór wojewody nad działalnością jst
  24. Zadania Regionalnych Izb Obrachunkowych w systemie nadzoru nad działalnością jst
  25. Rola i zadania sądownictwa administracyjnego
  26. Rola i zadania Samorządowego Kolegium Odwoławczego w procesie badania poprawności decyzji administracyjnych
  27. Zasady prowadzenia postępowania wyjaśniająco - dowodowego przy wydawaniu decyzji administracyjnych z uwzględnieniem zmian wprowadzonych do kodeksu postępowania administracyjnego
  28. Czynności kancelaryjne w urzędach i starostwach w świetle nowych przepisów kancelaryjno - archiwalnych
  29. Rola podpisu elektronicznego w funkcjonowaniu administracji publicznej
  30. Fundusz sołecki
  31. Regulaminy organizacyjne i regulaminy pracy w JST
  32. Urlopy wypoczynkowe i zwolnienia od pracy
  33. Votum zaufania i absolutorium w JST w świetle aktualnych regulacji prawnych
  34. Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w praktyce urzędniczej
  35. Prawa i obowiązki radnych i przewodniczącego rady w kadencji 2018-2023
  36. Zasady tworzenia aktów prawa miejscowego
  37. Zasady wypełniania oraz kontroli oświadczeń majątkowych
  38. Działalność kontrolna rady i komisji rewizyjnej
  39. Organizacja systemu nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego

Ochrona danych osobowych

  1. Ochrona danych osobowych w jednostkach budżetowych
  2. Dostęp do informacji publicznej oraz ochrona danych w samorządzie terytorialnym
  3. Ochrona danych osobowych a dostęp do informacji publicznej
  4. RODO w urzędzie
  5. Zasady udostępniania, odmowy udostępniania informacji publicznych, oraz ponownego wykorzystania informacji sektora publicznego
  6. Aktualne problemy dostępu do informacji publicznych
  7. Audyt wewnętrzny w zakresie procedur wynikających z ustaw o ochronie danych osobowych i o ochronie informacji niejawnych

Prawo ochrony środowiska

  1. Zanieczyszczenie powietrza - prawo i praktyka
  2. Ochrona gruntów rolnych i leśnych i elementy ochrony przyrody (zadrzwień i zakrzaczeń) - aktualne zmiany prawne
  3. Gospodarka odpadami w praktyce
  4. Prawo ochrony środowiska oraz ustawy powiązane - Kompendium obowiązujących przepisów
  5. Decyzje środowiskowe
  6. Usuwanie drzew - aktualne przepisy

Prawo budowlane

  1. Prawo budowlane - nowelizacja 2020
  2. Umowy w procesie inwestycyjno-budowlanym
  3. Warunki kontraktowe FIDIC w świetle polskich regulacji prawnych i praktyki budowlanej

Zarządzanie

  1. Zarządzanie zespołem w administracji publicznej
  2. Kontrola zarządcza w administracji publicznej
  3. Identyfikacja i analiza ryzyka w administracji w procesie kontroli zarządczej
  4. Zarządzanie projektami w administracji publicznej
  5. Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
  6. Zarządzanie zmianą w administracji publicznej
  7. Wartościowanie stanowisk pracy w administracji publicznej
  8. Mind mapping w pracy w administracji publicznej
  9. Zarządzanie rozwojem pracowników w Urzędzie
  10. Zarządzanie jakością w administracji publicznej
  11. Total Quality Management w administracji publicznej
  12. Dobra organizacja - Zła organizacja. Praktyczny poradnik diagnozy zarządzania organizacji z zastosowaniem metody CAF
  13. Metodyka kontroli w administracji publicznej
  14. Przeciwdziałanie nadużyciom i korupcji
  15. Wewnętrzne systemy compliance i antykorupcyjne oparte na normach ISO 19600 i ISO 37001 w administracji publicznej
  16. Kontrola zarządcza i audyt wewnętrzny
  17. Organizacja pracy menedżera
  18. Przywództwo i delegowanie zadań
  19. Konflikt w organizacji
  20. Budowanie zespołu
  21. Zarządzanie przez cele MBO
  22. Zarządzanie strategiczne
  23. Zarządzanie zmianą
  24. Zarządzanie systemami informacji – e-administracja
  25. Zasady i metody podejmowania decyzji kierowniczych
  26. Systemy zarządzania środowiskowego
  27. Planowanie i zarządzanie strategiczne oraz tworzenie dokumentów strategicznych
  28. Metoda planowania rozwoju instytucjonalnego w praktyce

IT w administracji

  1. Wykorzystanie ePUAP w nowoczesnej administracji – warsztaty
  2. ePUAP a ochrona danych
  3. Wykorzystanie aplikacji biurowych w pracy urzędu – warsztaty

Język obcy w administracji publicznej

  1. Język angielski
  2. Język niemiecki
  3. Język francuski

Elektronizacja zamówień publicznych

Planowane terminy szkolenia:

Wypełnij poniższy formularz aby zgłosić zainteresowanie tym szkoleniem. Jeśli liczba zgłoszeń osiągnie określony próg, poinformujemy Cię o planowanym terminie szkolenie.
Formularz Zgłoszenia Zainteresowania Szkoleniem
Aby wypełnić ten formularz musisz posiadać konto oraz być zalogowany w systemie CRM INTJO. Wszystkie te czynności (włączając w to uwtorzenie konta) możesz wykonać szybko z poziomu tego formularza.
Wprowadż adres e-mail. Na podstawie wprowadzonego adresu e-mail ustalimy czy posiadasz już konto w nszym systemie.
Wprowadż hasło (Hasło musi składać się conajmniej z 8, w tym z małych i dużych liter oraz cyfr lub znaków specjalnych)